성가족 성당 입장권 환불 및 변경


성가족 성당은 성당이 인정하는 사유에 포함되는 경우 환불/변경을 해 주고 있습니다.

  • 의학적 사유 : 영문으로 된 증명 서류를 첨부 하여 신청 하셔야 합니다.
  • 항공사 문제 : 항공편의 지연 및 취소로 인한 경우 항공사의 공식 서류를 첨부 하여 신청 하셔야 합니다.
  • 개인적인 이유 : 정당한 이유가 없이 노쇼, 혹은 사전 연락등은 환불 사유로 인정하지 않습니다.

이때 홈페이지에 별도의 메뉴가 있는 것이 아닌 이메일을 통해 접수 하셔야 합니다. 

  • customer@sagradafamilia.org
  • 간단한 영문으로 작성하시면 되며, 플랜비는 이 업무를 대행 해드리지 않습니다.
  • 이메일 본문에 예약번호를 포함해서 보내야 합니다.

1. 환불 혹은 변경 신청 메일을 보내고 나면 아래와 같은 메일이 옵니다. 이는 확정의 의미가 아닌, 메일이 잘 도착 했음을 알리는 메세지 입니다.

 
0000.jpg
 

2. 최종 안내 사항은 다음과 같이 메일로 안내 됩니다. (변경 사유나 담당자에 따라 워딩에 차이가 있을 수 있습니다.)

1111.jpg


약관 중 개별 입장권 부분 발췌. (원문)

INDIVIDUALS

Full ticket refund information

Sagrada Família will refund the full amount of the ticket if a valid justification for nonattendance is provided.

The following is a list of valid reasons for non-attendance, for which the basilica will make full refund

  • Medical reasons. Where non-attendance is for medical reasons, full ticket refund may be requested. The organisation will require medical proof in order to make the refund.
  • Delay, cancellation of flights or other transportation. In cases involving flight delays or cancellation, official proof from the corresponding carrier is required.
  • Personal reasons, non-attendance without official justification or prior notice or purchase errors will not be considered valid reasons.

If your refund request is for different reasons, contact soporte@clorian.com and we will send you a personalised response.